Logo Taarttopperrr

Algemene voorwaarden

Onze algemene zijn simpel en niet nodeloos ingewikkeld. We hebben geen boobytraps, of andere misleidende artikelen verwerkt in veel te ingewikkelde bewoordingen. Wil je ze toch laten checken door een dure advocaat, bekijk dan hier de algemene voorwaarden voor iedereen die langer dan mij op school zat.

1. Definities

We maken onze producten met een lach en een knipoog. De taarttopperrrs zijn gemaakt om jullie feestelijke dag mooier te maken en vanuit dit oogpunt zijn deze algemene voorwaarden dan ook opgesteld.

2. Wie zijn we en hoe kun je ons bereiken
Wij zijn Peter-Paul en Bart van Taarttopperrr

Je kunt ons bellen op  06 26 959 418
Mailen via:
info@taarttopperrr.nl
Of schrijven:
de Brentjes 69, 5984 NW Koningslust
Ons KVK nr. is 82657130
Ons BTW-identificatienummer: NL862555048B01

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassingen wanneer je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We brengen deze voorwaarden onder de aandacht wanneer je een online aankoop bij ons doet of offerte opvraagt.

In de voorwaarden staat wat we voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Althans het saaie en juridische deel. Dat we je gave producten leveren wordt op de rest van de site hopelijk duidelijk.

4. Het aanbod

Op onze site zie je wat er bij ons te koop is en wat we voor je kunnen maken. Hier vind je ook de prijzen en kun je zien hoe en of je iets kunt ruilen. Net zoals ‘veel?’ taalfouten kan er ook wel eens een bedrag fout staan. Je mag ons hier dan aan houden tenzij je duidelijk kunt zien dat het een typefout is geweest en je dit vantevoren kon weten.

5. De overeenkomst

  1. HTTPS enzo. We werken in een veilige omgeving met juiste certificaten voor een website.
  2. Na bestelling houden we je op de hoogte van de order. Zo krijg je mails van je factuur en track and trace info.
  3. Per mail ontvang je een factuur. Deze is ook terug te vinden in je account. Niets gevonden, kwijt of wil je ons gewoon graag mailen? Per mail kunnen we je deze altijd alsnog toesturen.

6. Herroepingsrecht

  1. Bevalt je product niet? Dat is jammer! In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je dan zo snel mogelijk je geld terug. In ieder geval binnen 5 werkdagen.
  2. No cure no pay! We zijn trots op de producten die we elke dag maken. Gelukkig levert dit ook blije gezichten bij onze klanten op. Is het eindresultaat toch niet naar wens? Laat het weten en we geven je je geld terug! We gaan er wel vanuit dat we hier binnen alle redelijkheid met elkaar aan kunnen uitkomen. Verwacht je van een topperrr niet dat hij een slechte taart lekkerder maakt, of schoonmoeders leuker maakt, dan moeten we er uitkomen. Dingen die stuk of beschadigd zijn of niet naar behoren zijn vallen onder deze garantie.

7. Hoe we omgaan met bedenktijd.

Kijk goed naar je bestelling, slaap er een nachtje over onder de sterrenhemel of show hem op Snapchat. Dan nog niet happy? Stuur hem terug! Zorg wel dat je bestelling in dezelfde staat bij ons terugkomt.

8. Hoe we omgaan met retouren

Wanneer je binnen 30 dagen aangeeft je product te willen retourneren vragen we je geen 163 pagina’s tellende formulieren in te vullen. Mail ons met de reden en stuur het pakket terug. We zorgen na ontvangst van het pakket dat je je geld snel terug krijgt.

9. De verzendkosten van retouren

We zijn geen grote internetgigant zoals die blauwe boekenwinkel of electronicazaak. We proberen wel scherpe prijzen te hanteren voor onze producten. Om dit te blijven doen worden de verzendkosten voor retouren niet vergoed.

10. Wat niet geretourneerd kan worden

Die gepersonaliseerde topperrr van jouw oma krijgen we elders echt niet verkocht. Daarom is het niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen retour te sturen, tenzij deze natuurlijk niet voldoen.

11. De prijs

  1. Je mag van ons verwachten dat je altijd duidelijk weet wat je koopt. In het bestelproces zie je duidelijk wat producten kosten. Anders dan verzendkosten zitten er geen addertjes onder het gras.
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is gratis bij orders boven de 75 euro. Hieronder worden de kosten van verzending berekend.

12. Beloftes en garantie

  1. What you see is what you get! We maken onze producten zelf. Kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. Dit mag je van ons verwachten en je mag me hierop aanspreken wanneer dit anders is.
  2. Je hoort een goed product van ons te krijgen. Mocht dit niet het geval zijn wordt dit zo snel mogelijk opgelost.

13. Bezorging en uitvoering

  1. Wanneer je een maatwerk product voor 12 uur besteld wordt het binnen 1 werkdag verstuurd. Mocht dit om de een of andere reden niet lukken zullen we dit zo snel mogelijk met je oppakken.
  2. De voorraad van onze webshop moet kloppen met onze fysieke voorraad. Mocht dit niet het geval blijken nemen we hierover zo snel mogelijk contact met je op. Je hebt dan recht op teruggave van je geld of een vervangend alternatief…..en een klein goedmakertje van ons topperrr!
  3. Komt je pakket niet aan? Onze schuld! We lossen dit voor je op!

14. Betaling

  1. Betaling kan vooraf of achteraf. 
  2. Wanneer je kiest voor achteraf betalen dien je binnen 14 dagen na ontvangst te betalen. Deze betaling loop via Klarna. Bij Klarna zijn ze heel serieus. Daarom is onderstaande tekst dit ook.

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

  1. We ga er vanuit dat je bestellingen op factuur binnen 14 dagen betaald. Lukt dit niet krijg je van ons 2 herinneringen. Hierna sturen we deze factuur naar onze incassopartner.

15. Klachten

  1. Niet te hopen natuurlijk! Maar bij een klacht zullen we uiteraard ons best doen dit zo goed mogelijk op te lossen.
  2. Laat het ons zo snel mogelijk weten als er een klacht is. Niet per dreigbrief of postduif, maar bel of mail.
  3. Je mag binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten, meestal sneller. We doen ons best de klacht zo zorgvuldig mogelijk te behandelen.

16. En dan dit

Knap dat je tot hier gekomen bent! Hebben we ze toch niet voor niets herschreven! Ik hoop dat we je blij kunnen maken met onze producten en zouden je graag als klant verder willen helpen! Wanneer we iets aanpassen aan onze voorwaarden zal je dit hier terug vinden.